A reklámajándék emblémázás rövid áttekintése

elektromos cigi

A promóciós termékek nagy múltra tekintenek vissza, még azok a fajták is, amelyekről egyesek úgy gondolják, hogy csakis korszerű eszközök révén lehet őket előállítani.

Bizony, a reklámajándék emblémázás is régi dolog, és a többi, ilyen jellegű megoldás sem új keletű. A promóciós eszközök ipari atyjának az amerikai Jasper Meeks ohiói nyomdász tekinthető. A mester furfangosságát és kreativitását igazolja, hogy az egyik cipőboltot győzte meg arról, hogy olyan sajátos könyves zsákokkal lássa el a közeli iskolákat, amelyeken szerepelt az adott vállalat neve is.

Persze, a konkurencia is felfigyelt erre a mesteri tervre, így egy másik nyomdász, Henry Beach is megszerette az ötletet, és maga is elkezdte alkalmazni. Ezt követően kezdődött el a kellékek nagyobb számban történő gyártása, mint például a kártyák, sapkák, kötények, zsákok és tollak. Nem telt el sok idő, míg a reklámajándék emblémázás is napvilágot látott, bár nem olyan modern módszerekkel, mint ma. Manapság már precíz technikákkal valósítható meg a reklámajándék emblémázás.